Menu
Your Cart

Мускулна маса

За да може мускулите Ви да станат релефни, а тялото стройно и стегнато, трябва мускулната маса да се трупа правилно. Само фитнес занимания в този случай няма да са достатъчни, трябва да съблюдавате строго тренировъчен график и да се придържате към определен хранителен режим. Обичайното меню е много малко, за да се попълнят потребностите на организма. За нормалния растеж на мускулите той се нуждае от допълнителни порции хранителни вещества. За да постигнете желания резултат, трябва да се обърнете към специалните спортни добавки за набор на мускулна маса. Освен това, спортните добавки за растеж на мускулатурата ускоряват възстановяването на мускулните клетки, а също така ги предпазват от разрушение в периода на регулярни интензивни тренировки.

Спортни добавки за мускулна маса

При избора на специални спортни хранителни добавки е трудно да не се изгуби човек. Производителите в днешно време предлагат широк избор от продукти. Но не е нужно кой знае колко: трябва само да различавате основните им видове и препоръките за употреба. Освен това, много скъпоструващи добавки могат да бъдат заменени с по-достъпни аналози. Изборът на правилните спортни добавки за набиране на мускулна маса би бил по-лесен за Вас, ако следвате препоръките, изложени по-долу:

Протеин. Той е необходим на онези, които искат да уголемят мускулите си – без белтъците, които влизат в състава на мускулната тъкан, просто няма как да се получи прираст. Освен това, в протеина отсъстват мазнините и въглехидратите. Протеиновите добавки за набор на мускули са няколко вида:

  • Суроватъчен – отличава се с добра смилаемост и високо съдържание на аминокиселини
  • Казеинов – усвоява се с много ниска скорост, препоръчва се използването му преди сън
  • Нисковъглехидратен – с минимално количество калории;
  • Протеинови смеси/матрици – обединяват няколко вида белтъчини, това е най-оптималното спортно хранене за набор на мускулна телесна меса.

Гейнъри. Тези спортни добавки изпълняват две функции: насищат организма с енергия и с необходимите му калории. За ефективния растеж на мускулните тъкани трябва количеството калории, което получавате, да е по-голямо от изразходваното. По правило, гейнърите се състоят от суроватъчен протеин, въглехидрати и мазнини. Най-често при набиране на маса се пие между основните хранения или след тренировка, за да се възстановят по-бързо мускулите.

Креатин. Той е абсолютно безопасен за здравето, тъй като се изработва от самия ни организъм, а присъства и в червеното месо. Но само с употребата на месни продукти няма как да се попълнят потребностите на спортиста от това вещество. То повишава съдържанието на АТФ (основният източник на мускулна енергия). Има два вида креатинови добавки – креатинови смеси и креатин монохидрат. И двете е желателно да се приемат след занимания със спорт.

BCAA. Те не се произвеждат в тялото ни самостоятелно. Тези хранителни добавки са признати за едни от най-полезните за набирането на мускулатура, а също и за най-ефективните, тъй като аминокиселините подобряват регенериращите процеси, растежа и развиването на мускулите.

Барове, глутамин. Приемът на тези добавки не е задължителен, но те могат да послужат в процеса за увеличаването на мускулната маса, като помагат по-бързо да се постигнат резултати. Важно е да се следват правилата за прием на такива продукти.

Препоръчва се да се избират само качествени спортни добавки за увеличаване на мускулатурата. Ние в Protein.bg предлагаме хранителни спортни добавки за мускули само от доказани по качество и ефективност производители. Тук може да изберете добавка за растеж на мускули сега на перфектни цени.

Няма продукти в тази категория.

Този сайт използва бисквитки
За по-лесна навигация и удобство, този сайт изпозлва бисквитки и продължавайки, вие се съгласявате с тях.