Menu
Your Cart

Journal Blog RSS Feed

21 Jan Забавена мускулна треска – какво е това и как да се отървем от нея?
i.atanasova 0 81
И така, провели сте перфектния силов тренинг, изпили сте си протеина. Усетили сте, че мускулите Ви са „забили“, предвещавайки колко трудно ще Ви е да се вдигнете от леглото на следващата сутрин (особено след ден за тренировка за крака). И ето, лягате си да спите (а за растеж и възстановяване на мускулните влакна, както вече сигурно знаете, е необх..
14 Jan Млечна киселина – какво е това?
i.atanasova 0 291
Много начинаещи (и не само) спортисти си нямат на идея какви процеси протичат в техния организъм, когато те правят упражнения с тежести. Да вземем например понятието млечна киселина. Повечето спортисти я възприемат като най-голямото „главоболие“ за онези, които се стремят към мускулен растеж. Как протичат всички тези процеси, защо бодибилдърите се ..
21 Dec 61 съвета как да направите фитнеса част от живота си – част 4
i.atanasova 0 86
Ето и последната част на нашата статия със съвети, които е добре да следвате, ако искате фитнесът да е част от живота Ви. Не е трудно, съветите са изключително полезни и адекватни. 46. Придобили опит, преминете към „сплита“ Когато натрупате определен тренировъчен опит, започнете да добавяте упражнения и брой серии за всяка част на тялото, за да п..
21 Dec 61 съвета как да направите фитнеса част от живота си – част 3
i.atanasova 0 74
Да, съветите са много, но всеки от тях сам за себе си е доста важен. Затова не забравяйте да прочетете всичките съвети докрай. Продължаваме. 31. Мийте си ръцете, преди да излезете от фитнес залата Перфектно, тренировката мина, това сте го свършили. Но помислете колко много неща сте пипали в залата и всички тези неща някой друг е пипал преди Вас, ..
21 Dec 61 съвета как да направите фитнеса част от живота си – част 2
i.atanasova 0 75
Продължаваме със съветите как да превърнете фитнеса в част от Вашия живот. 11. Изчакайте първите резултати Всеки фитнес ентусиаст ще Ви каже, че е много по-лесно да се придържате към курса, когато вече сте спазвали успешна програма. Успехът поражда успех. И обратното, новаците много по-лесно кривват от пътя, защото те все още не са инвестирали ни..
21 Dec 61 съвета как да направите фитнеса част от живота си – част 1
i.atanasova 0 80
Търсите начин да се промените към по-добро? Тези съвети ще Ви помогнат да направите фитнеса част от Вашия живот, независимо какви цели сте си поставили! Твърдо сте решили, че е време да започнете да спортувате и да превърнете спорта в навик за Вас, но заради трудните първи крачки още на втория месец искате да се откажете от това начинание? Ако съд..
03 Dec Пилатес: ефективност за отслабване, ползи, противопоказания – 1 част
i.atanasova 0 172
През 1920 година Джоузеф Пилатес представил на Америка ефективен комплекс от упражнения, който трябвало да помага на травмираните спортисти и танцьори да се възстановят и да си върнат предишната физическа форма. Тогава възниква направлението пилатес, което придоби колосална популярност през последните 10-15 години. По статистика само в САЩ броят на..
03 Dec Пилатес: ефективност за отслабване, ползи, противопоказания – 2 част
i.atanasova 0 135
В първа част разгледахме същността на пилатеса и някои от основните моменти в това фитнес направление. Тук ще продължим с темата, като ще засегнем особено възможността за отслабване с пилатес. Противопоказания за трениране с пилатес Макар пилатес да се отнася към спокойните нискоударни тренировки, в някои случаи е по-добре да се консултирате с ле..
26 Nov Какво е това гейнър?
i.atanasova 0 370
Тази дума е с английски произход. „Gain” се превежда като прираст. Гейнър е продуктивна хранителна смес за спортисти. В състава и влизат белтъци и въглехидрати. В магазините за спортно хранене винаги има голям асортимент от гейнъри. Продуктът се произвежда от различни компании, много от тях се опитват да добавят като компоненти мазнини, аминокисели..
19 Nov Метаболизъм: анаболизъм + катаболизъм – 1 част
i.atanasova 0 212
Тези, които четат тези редове, може би са запознати отблизо с проблема с избавянето от излишните килограми. Но след като се запознаят с тази статия, много хора ще могат да се отнесат съвсем различно към проблема за привеждане в ред на собственото им тяло. Изобщо не трябва проблемът с отслабването да се асоциира със строгите диети, постоянното гладу..
19 Nov Метаболизъм: анаболизъм + катаболизъм – 2 част
i.atanasova 0 118
В първата част на статията се запознахме с понятията метаболизъм, катаболизъм и анаболизъм – тяхната същност и влияние върху телесната ни маса. Продължаваме по темата тук. Как се разпределят употребените калории? Повечето употребена от човека енергия – 60-70% от всички калории – трябва на тялото за поддържане процесите на живот като цяло, за рабо..
29 Oct Как да направим преса? – 1 част
i.atanasova 0 170
Биомеханика на коремните мускули? Как да направим коремна преса? Точно този въпрос се появява в главата на всички, които посещават тренировъчната зала. Много хора, които тъкмо са започнали да ходят на фитнес, мечтаят за красив релефен корем и често се мъчат с коремни преси при всяко посещение на залата, за да се приближат към онези плочки на корем..
Показани 1 от 12 | 87 (8 Страници)
Този сайт използва бисквитки
За по-лесна навигация и удобство, този сайт изпозлва бисквитки и продължавайки, вие се съгласявате с тях.